Walsingham Our Lady of Mabedi

Walsingham Our Lady of Mabedi


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Sakson soylu bir kadın olan Richeldis de Faverches, Walsingham Malikanesi Lordu ile evliydi. 1061'de Richeldis de Faverches, ruhuyla Nasıra'ya götürüldüğü ve Meryem'den Cebrail'in İsa'nın doğum haberini duyurduğu Nasıra'daki evin tam bir kopyasını yapmasını istediği bir vizyon gördü. Bu ev Walsingham Our Lady of Mabedi olarak tanındı.

Walsingham Meryem Ana Tapınağı'nı ziyaret eden ilk önemli hacılar, 1066'da Normanlarla birlikte gelen Clare ailesinin üyeleriydi. Clare'in ilk Kontu Richard Fitz Gilbert'e Fatih William tarafından Norfolk'ta büyük mülkler verildi.

Yaklaşık 1150'de Geoffrey de Faverches, Walsingham'da Kutsal Ev'in yanında bir manastır inşası için düzenleme yaptı. Kraliyet himayesi, tapınağın zenginlik ve popülerlik kazanmasına yardımcı oldu ve Henry III, Edward II ve Edward III'ten ziyaretler aldı. William Langland'ın çalışmasında da bahsedilmesinden de yararlanmıştır.

1346'da Walsingham kanonu, türbedeki mücevherlerin ve diğer tekliflerin büyük değeri nedeniyle, manastır kapılarının geceleri kilitlenmesi gerektiğini bildirdi. Ertesi yıl, Walsingham'da bir Fransisken Manastırı kuran Clare Kontesi Elizabeth de Burgh'a itiraz etti ve bunun Our Lady of Shrine'a para vermek isteyen insanların azalmasına yol açabileceği uyarısında bulundu.

Bazı insanlar Walsingham Priory'ye verilen parayı onaylamadı. 14. yüzyılda dini türbe John Wycliffe ve Lollards'ın saldırısına uğradı.

Walsingham, Tudor zamanlarında hacılar arasında popülerliğini korudu. Henry VII tapınağı birkaç kez ziyaret etti ve kayıtlar, Henry VIII'in Barsham Malikanesi'nde kaldığını ve daha sonra "Leydimizin boynuna altın bir taç" yerleştirdiği Walsingham'a iki mil çıplak ayakla yürüdüğünü gösteriyor.

1513'te Erasmus, Walsingham'ı ziyaret etti ve tapınağın "her tarafı mücevher, altın ve gümüşle çevrili" olarak nitelendirdi. Ayrıca Walsingham kaynağından gelen suyun "baş ve mide ağrılarını iyileştirmede etkili" olduğunu da sözlerine ekledi.

Nisan 1537'de Henry VIII, Richard Southwell'e Walsingham'daki dini tapınakta tutulan serveti kaldırması için talimat verdi. Bir grup yerel adam şikayet edince tutuklandılar ve 30 Mayıs 1537'de, Walsingham rahibi Nicholas Myleham da dahil olmak üzere on bir adam asıldı, kafaları kesildi ve Yarmouth, Lynn, Norwich ve Walsingham'da dörde bölündü.

İçine baktığınızda, azizlerin yurdu diyeceksiniz, o kadar pırıl pırıl parlıyor ki her yanı taşlarla, altınla ve gümüşle… Leydimiz karanlıkta mihrabın sağ tarafında duruyor… boyutu, malzemesi veya işçiliği.


Walsingham'lı Leydimiz Hakkında

Our Lady of Walsingham'ın ortaya çıkışı, tarihteki en eski Marian görünümlerinden biridir. Confessor Edward döneminde Norfolk'ta yaşayan soylu bir dul olan Richeldis de Faverches, Kutsal Bakire'den kayda değer bir hayır işine ilham vermesi için dilekçe verdi. Yanıt olarak Leydimiz, Richeldis'i Müjde'nin gerçekleştiği Nasıra'daki eve götürerek ona bir vizyon verdi. Ona, Enkarnasyonun müjdecisi olan Cebrail'in Melek Selamı'nda Mary'nin sevincini anmak için Walsingham'da bir kopya inşa etmesini emretti.

Kutsal Ev bir türbe, hac ve mucizeler yeri oldu. Baladlar, Our Lady of Walsingham'ı övmek için kaleme alındı ​​ve birçok kral oraya hacca gitti. Buna Henry VIII de dahildi, ancak Kilise ile ara verdikten sonra tapınağın yok edilmesini emretti. Bu olay da türkülere, şimdi ağıtlara konu oldu. Yer, yol kenarındaki Slipper Chapel'in kalıntılarının Katolik kullanımı için restore edildiği 1890'lara kadar sessiz kaldı. Daha sonra 1930'larda, Anglikan Kilisesi yeni bir türbe inşa etti ve Katolik Terlik Şapeli İngiliz Ulusal Meryem Ana Mabedi ilan edildi.

Söz Et yapıldığında, Tanrı'nın evrenselliği Nasıra köyündeki küçük bir evin özelliği haline geldi. Enkarnasyon, Tanrı'nın bizimle soyut bir varoluşta değil, doğrudan, hayatımızın belirli yerleri ve koşulları içinde buluştuğu anlamına gelir. Leydimiz İngiltere'de bir Nasıra yapmak için Richeldis'e rehberlik ederken, Our Lady of Walsingham'a ait her şapel ve türbe özel, yerel bir Nasıra'dır, bu özel yerde Enkarnasyonun neşesiyle bir karşılaşmadır.

Böyle bir türbe, Houston, Teksas'ta, Aziz Peter Başkanı Ordinariate Katedrali'nde: Walsingham Our Lady of.

Aziz Peter Başkanı Ordinariat
7730 Westview Sürücüsü, Houston, TX 77055
Posta Adresi: Posta Kutusu 55206, Houston, TX 77255
713.609.9292
Genel Sorular? Bizimle iletişime geçin


N 24 Eylül, Ordinariate Katolikler, Anglicanorum Coetibus MS 2009'da ve genel olarak İngiliz Katolikleri, 2000 yılından bu yana, Meryem Ana'yı Walsingham'ın Leydisi başlığı altında kutladılar.

Kuzey Amerika Ordinariate Katedrali, 2011 yılında inşa edilen orijinal İngiliz Ordinariate ve Batı Pasifik Ordinariate'deki Rockhampton Parish Kilisesi, bu hayaletin adını almıştır. Önemi nedir?

1061'de Walsingham'da yaşayan bir İngiliz soylu kadın olan Richeldis de Faverches, Kutsal Bakire Meryem'in bir vizyonunu aldı. Bu olay, Richard Pynson tarafından çok daha sonra 15. Yüzyılda şarkı olarak kaydedildi. Mary'nin Richeldis'e görünüşü, kaydedilen en eski Marian görünümlerinden biridir.

Bir dizi üç vizyonda Mary, Richeldis'e Nasıra'daki Müjde Evi'ni gösterdi ve ondan Walsingham'da bir kopya inşa etmesini istedi. Mary ayrıca “Orada benden yardım isteyen eli boş dönmeyecek” diye söz verdi. Zengin ama dindar Richeldis itaat etti ve türbeyi inşa etti.

Yüzyıllar boyunca türbe hac için popüler bir yer haline geldi. Hacıların günah çıkarma ve ayin için gidebileceği yol kenarındaki şapeller geliştirildi. 1325 yılında inşa edilen Terlik Şapeli, hacıların ayakkabılarını (veya “terliklerini”) çıkardıkları ve son “kutsal mili” çıplak ayakla yürüdükleri Mabede en yakın olanıydı. .

Yine de 1538'de Kral Henry VIII, komiserlerini tapınağı yıkmak için gönderdi. Our Lady with the Child Jesus'un (aşağıdaki resme bakın) resmini, iddiaya göre Richeldis'e göründüğü gibi aldılar ve onu, herkesin önünde yakıldığı Londra'ya götürdüler. Terlik Şapeli yıkımdan kurtuldu, ancak belirsizliğe düştü.

Hac ziyaretleri sona erdi ve halkın Walsinghamlı Meryem Ana'ya olan bağlılığı ve genel olarak Katolik bağlılığı, Katolik Kurtuluş Yasası'nın İngiliz Parlamentosu tarafından kabul edildiği 1829'a kadar İngiltere'de yasadışı hale getirildi.

1896'da Charlotte Pearson Boyd, Terlik Şapeli'ni satın aldı ve onu Katolik ibadetine geri döndürdü. Ertesi yıl, 1897'de Papa Leo XIII, kutsal alanı papalık fermanıyla resmen restore etti. Papa Leo, “İngiltere Walsingham'a döndüğünde, Leydimiz İngiltere'ye dönecek” dedi. Reformasyondan bu yana ilk halka açık hac aynı yıl Our Lady of Ransom tarafından organize edildi ve 20. yüzyıl boyunca tapınağa yapılan hac ziyaretleri ve tapınağa olan ilgi ve İngiliz Katolikliği için önemi devam etti ve arttı.

Böylece İngiltere'de ve şimdi Ordinariates'te, 24 Eylül - Meryem'in sahte bir dinin tutsakları için şefaatinden sonra, 1962 Missal'e göre kutlanan Ayinler tarafından hala canlandırılan Eski Evrensel Takvim'de Fidye Meryem Ana'nın Anılması - yapıldı. Our Lady of Walsingham'ı kutladığımız tarih. Güzel Richeldis'e görünen ve onu arayanlara yardımınızı vaat eden Kutsal Meryem, İngiltere'deki Kilise'yi ve yurtdışındaki çocuklarını, Çeyizinizi ve Oğlunuzun Evrensel Kilisesini her türlü kirlilikten arındırın. Walsingham'lı Leydimiz, bizim için dua et!

GÜNCELLEME: Bir okuyucu, Ordinariate of Our Lady of Walsingham'dan (Birleşik Krallık) Jeff Hirst, son zamanlarda çok fazla bağlılık çeken Anglikan ve Katolik Mabetlerinin yakın tarihinin ayrıntılarını doldurmak için yazıyor:

Burada Birleşik Krallık'ta Walsingham'daki Tapınak, Vatanımızın önemli bir parçasıdır ve Ordinariate'in çoğu – değilse de çoğu – üyesinin Anglikan Mabedi'ne yaptığımız ziyaretler aracılığıyla Walsingham'a büyük bir sevgisi vardır. Katolik Ulusal Mabedi'nin restorasyonunun yanı sıra, İngiltere Kilisesi'nde bağlılığın yeniden canlanmasını hatırlıyoruz. Walsingham papazı Alfred Hope Patten, 1922'de St Mary's Parish Kilisesi'nde Walsingham Meryem Ana'nın bir görüntüsünü kurdu. Kutsal Ev'in kopyası 1931'de inşa edildi ve Görüntü aktarıldı ve Tapınak kilisesi tamamlandı Onun etkisi altında hac, muhalefet olmadan değil büyüdü ve yıllık haclar, Anglo-Katolikler arasında çok sevilen bir yıllık ritüel haline geldi. Katolikler olarak bile, Anglikan Mabedi'nin duygusal çekimi hala güçlü. Bugün saat 17:30'da [24 Eylül 2018], Leydimizin ciddiyeti, her iki türbenin yöneticileri ekümenik bir sözleşme imzalayacaklar. Her iki türbe için de dua ediyor ve bu topraklarda bizim için ne anlama geldiği için şükrediyoruz.'

Eğer Ordinariate cemaatiniz veya dar görüşlü topluluğunuz bizim İngiliz Katolik Tarihinde Bu Hafta makaleleri önceden tek sayfa siyah-beyaz pdf formunda (belki de bültene eklenmiş), lütfen [email protected]> adresinden bizimle iletişime geçin, memnuniyetle karşılarız, bedava.

Tarafından yazılmıştır Bay John Burford, IV ve Dr. Foster Lerner Orlando, Florida'daki Enkarnasyon Katolik Kilisesi Saint Peter Başkanının Kişisel Ordinariatlığı, (C) 2018.

John, birçok büyük ABD şehrinde şubeleri bulunan bir SAT ve ACT özel ders işletmesi olan Magnolia Prep'in kurucusu ve sahibidir. Foster, Nova Güneydoğu Üniversitesi Dr. Kiran C. Patel Osteopatik Tıp Koleji'nden Tıp Doktorası derecesine sahiptir ve şu anda tıp alanında yüksek lisans eğitimine devam etmektedir.


Walsingham'ın Öyküsü

1061'de, hikayeye göre, Norfolk'taki Little Walsingham malikanesinin leydisi, Richeldis adında bir dul, Leydimize onu nasıl özel bir şekilde onurlandırabileceğini sormak için dua etti. Bu duaya yanıt olarak Meryem, Richeldis'i ruhen Nasıra'ya götürdü ve ona meleğin mesajını ilk aldığı evi gösterdi. Mary, Richeldis'e bu evin ölçülerini almasını ve tıpkı Walsingham'daki gibi bir tane daha inşa etmesini söyledi. İnsanların, özellikle Müjde'nin gizemini ve Meryem'in Kurtarıcı'ya hamile kalmasındaki sevinçli ‘evet’ olduğunu hatırlayarak, onu ve Oğlunu onurlandırmak için gelebileceği bir yer olurdu.

On birinci yüzyılın sonları ve on ikinci ve on üçüncü yüzyılın tamamı, Kutsal Topraklarda İsa'nın insan varlığı tarafından kutsanan yerlere artan bir ilgi gören haçlı seferleri dönemiydi. Ama şimdi hacıların İngiltere'de o kadar uzağa gitmesine gerek yok, kendi taşralı kadınlarından biri tarafından inşa edilmiş bir 'yeni Nasıra' vardı.

Bir süre sonra Augustinus kanonları kutsal evin bakımını üstlendi ve onu çok daha büyük bir kilisenin içindeki özel bir şapelde kutsadı. Hacılar İngiltere'nin her yerinden ve hatta yurtdışından gelmeye başladı. Henry III zamanından itibaren, krallığın neredeyse tüm kralları ve kraliçeleri, yardım, şifa ve iç huzur arayan yüzlerce sıradan insanın yanı sıra Walsingham'ı ziyaret etti. Walsingham, bir hac varış noktası olarak Roma, Kudüs ve Compostella ile önem derecesinde yer aldı.

Bununla birlikte, Tapınak Reform sırasında yıkıldı ve yalnızca yirminci yüzyılın başında, esas olarak Walsingham'ın Anglikan papazı Fr Hope Patten'in ilham veren liderliği nedeniyle yeniden inşa edildi. Bu başlık altında Meryem Ana'ya olan bağlılığı yeniden canlandırdı ve köyde yeni bir türbe Kilisesi ve Kutsal Ev inşa etti ve eski manastır mührü üzerinde tasvir edilen bir heykeli modelledi. Oturmuş bir Meryem'i, Oğlu kucağında bir İncil kitabı tutarken gösterir.

Bu arada Bayan Charlotte Boyd, bir mil ötedeki antik Terlik Şapeli'ni satın alıp restore etmiş ve Katolik Kilisesi'ne hediye etmişti. Bu, o zamandan beri İngiltere'deki Katolik Kilisesi'nin Ulusal Mabedi haline geldi. Bu nedenle Walsingham, Richeldis tarafından kabul edildiği şekliyle Walsingham'ın Müjde sevincinin hatırlanabileceği ve kutlanabileceği bir yer olması gerektiği şeklindeki orijinal mesajının giderek daha iyi anlaşıldığı, ekümenik bir hac yeri olan Meryem'e adanmış bir köydür. Söz, Tanrı'nın Oğlu'nun çocukluk yurdu haline gelecek olan sıradan bir evde konuşulan Meryem'in neşeli ve hazır 'evet' sözleriyle et oldu ve aramızda yaşadı.


Walsingham Meryem Ana Tapınağı - Tarih

1 yorum:

Baba, Londra'daki Hyde Park'taki Speakers Corner'da yaptığım Kraliçe Elizabeth ve Albert Einstein animasyonunu beğenebilirsin. Bir görevde acemi azizler olarak insanlığa nihayet "gerçeğin eksiksizliğini" vermek için dünyaya dönüşlerini detaylandırıyor. Einstein'ın "bozuk Almanca" sözünü anlamayabilirsin ama yardımı olacaksa sana senaryoyu verebilirim.

Bu çalışma için amacım üç yönlüydü: "Tanrı'nın zihnini" anlamak için Einstein'ın canlı çekiciliğini sergilemek için xtranormal yazılımı denemek ve St. Ambrose'un önemli çalışmasını modern bir sosyal iletişim biçiminde siber uzaya taşımak.

Nispeten uzun, iki bölümden oluşuyor, ancak mesajı ilk bölümden üç-beş dakika sonra alabilirsiniz.

Walsingham'lı Leydimiz, bizim için dua et.

İsa ve Meryem'e saygılarımla,
Mike Rizzio

Tüm yorumlar, yalnızca "Filipinler'de Anglikan Kullanımı"nın takdirine bağlı olarak yönetilecektir. Yorum formunun yalnızca gönderilmesi, yorumun yayınlanacağını garanti etmez. Yorumlar uygun dil, konu, konu ve alaka düzeyine göre yönetilecektir. "Filipinler'de Anglikan Kullanımı", Katolik ve Anglikan Kiliselerini karalayan yorumlar yayınlamak zorunda değildir.


Walsingham Meryem Ana Tapınağı - Tarih

Şefaat Duası ile Başlayın:
Ey sevgili Meryem Ana, Walsingham'lı Meryem Ana, beni gör, çocuğun, ayaklarının dibinde dua ederken. Bu Kutsal Tesbih'i, sevgi dolu Kalbinize karşı işlenen suçların kefareti olarak, İsa'nın Kutsal Kalbinin niyetleri için size olan şefkatli sevgimin bir kanıtı olarak ve içtenlikle talep ettiğim bu özel iyilik için kabul edin (dua dilekçenizden bahsedin). ).

Dilekçemi İlahi Oğlunuza sunmanızı rica ediyorum. Benim için dua edersen, reddedilemem. Biliyorum, sevgili Anne, isteğimle ilgili olarak Tanrı'nın Kutsal İradesini aramamı istiyorsun. İstediğim şey kabul olmayacaksa, ruhuma daha fazla fayda sağlayacak olanı alabilmem için dua et. Sevgili Anne, Walsingham'lı Meryem Ana, sana bu ruhani "Gül Buketi"ni sunuyorum çünkü seni seviyorum. Tanrı'nın önündeki dualarınız çok güçlü olduğundan, tüm güvenimi size verdim. Tanrı'nın yüceliği ve sevgi dolu Oğlun İsa'nın hatırı için duamı işit ve kabul et. Amin.

Dua etmek:
Havarilerin İnancı
1 &ndash Babamız
3 &ndash Hail Marys
1 &ndash Glory Be

Yedi Gizem:
1. Gizem &ndash The Müjde
2. Gizem &Ziyaret
3. Gizem &ndash The Nativity
4. Gizem &ndash Tapınaktaki Bulgu
5. Gizem & ndash Diriliş ve Yükseliş
6. Gizem & Varsayım
7. Gizem & Kutsal Bakire'nin Taç Giymesi

Antik Walsingham Duası ile takip edin:
Ey bütün kadınlardan yalnız, Anne ve Bakire, En mutlu Anne, En saf Bakire, şimdi bizler, ne kadar günahkarsak, seni görmeye geldik, seni selamlıyoruz, alçakgönüllü tekliflerimizle elimizden geldiğince seni onurlandırıyoruz. Oğlun bize, senin en mukaddes tavırlarını taklit ederek, biz de Kutsal Ruh'un lütfuyla Rab İsa'yı ruhumuzun en derinlerinde tasavvur etmeyi ruhen hak etmemizi nasip etsin.
ve bir kez O'nu asla kaybetmemeyi düşündü. Amin.

Bitirme Duası:
Ey biricik Oğlu, yaşamı, ölümü ve dirilişiyle bizim için sonsuz yaşamın ödüllerini satın alan Tanrı, Sana yalvarıyoruz ki, Kutsal Bakire Meryem'in En Kutsal Tespihinin bu gizemleri üzerinde meditasyon yaparak, Walsingham'ın Leydisi, aynı Rabbimiz Mesih aracılığıyla içerdiklerini taklit edebilir ve vaat ettiklerini elde edebiliriz. Amin.

Walsingham'lı Leydimiz, Bizim için dua et.
Walsingham'lı Leydimiz, Bizim için dua et.
Ey Meryem, Tanrı'nın Annesi,
Walsingham'lı Leydimiz, bizim için şefaat eyle.


Parish Tarihi

Roma Katolik Kilisesi'nin Anglikan Kullanımı, 1980 yılında St. John Paul II tarafından kurulmuştur. Bu Pastoral Hüküm, Anglikanların, benzersiz ayin geleneklerimizden bazılarını korurken, Katolik Kilisesi ile tam birlik içinde olmalarına izin vermiştir.

Bu kesinlikle Anglo-Katolikler için hoş bir gelişmeydi. Anglikanizmin Hıristiyan ortodoksluğundan kayması 20. yüzyıl boyunca önemli ölçüde hızlandı ve kadınların atanmasına izin veren 1976 Genel Sözleşmesi, birçok Anglo-Katolik için bardağı taşıran son damla oldu. Anglikanizmin denizde kaybolduğunu algılayanlar arasında Our Lady of Walsingham cemaatinin kurucuları da vardı. Sonunda, 1976 konvansiyonu ve 1980 Pastoral Hükümleri sonunda birçoğuna Aziz Petrus ile birliğin tek güvenli limanları olduğunu gösterdi.

1982 yılında özellikle ikisi, Fr. James Moore ve Fr. James Ramsey, Galveston-Houston Piskoposu John Louis Morkovsky ile Pastoral Hüküm kapsamında Kiliseye girme konusunda tartışmalara başladı. O zamana kadar, ikisi de Teksas Piskoposluk Piskoposluğu'ndaki görevlerinden istifa etmişti. Bu gerçek bir inanç eylemiydi, çünkü Katolik Kilisesi onları henüz resmi olarak almamıştı, ancak Fr. Moore, Fr. Ramsey ve bir düzine kadar diğer hacı Fr. Moore'un evindeydi ve 1982 Lent sırasında bu inanç sıçramasını yaptı.

Küçük topluluk, çoğunlukla birbirlerinin evlerinde haftalık olarak toplanır ve yerel sıradanların onları Kilise'ye aşılamasını sabırla beklerdi. Bu dönemin bir noktasında, bu mülteciler, Walsingham'lı Meryem Ana başlığı altında kendilerini Tanrı'nın Annesinin sevgi dolu korumasına adadılar. Bu Fr tarafından bir öneriydi. Yıllar önce Malawi Gölü'nün Anglikan Piskoposluğunda Piskopos Papazı olarak hizmet ederken Walsingham Meryem Ana'nın vitray görüntüsünü Malavi'deki yanmış bir kiliseden kurtaran Ramsey ve derin bir bağlılığı olan Wayne Flagg tarafından Walsingham Meryem Ana'ya. Fr. Ramsey o zamandan beri bu imaja değer veriyordu ve onu kurtardığı gibi, şimdi yeni oluşan topluluk ona en önemli yolculuklarında onları koruması için yalvardı.

Piskopos Morkovsky, Our Lady of Walsingham cemaatinin Cumartesi öğleden sonraları saat 18.00'de, henüz Katolik Kilisesi'nin bir parçası olmamasına rağmen, İyi Çoban İsa Katolik Kilisesi'nde toplanmasına nezaketle izin verdi. Ayinden sonra, paylaştıkları üstü kapalı bir akşam yemeği için mutlaka Good Shepherd'ın bucak salonunda buluşurlardı.

Bir yıl sonra Pazar öğleden sonraları saat 16:00'da St. Cecilia Katolik Kilisesi'nde tekrar yaklaşık bir yıl süreyle toplanmaya başladılar. 7 Nisan 1984'te Fr. Ramsey ve Fr. Moore, St. Cecilia Katolik Kilisesi'nin bulunduğu Roma Katolik Kilisesi'nde rahip olarak görevlendirildi. Şimdi, ilk kez, topluluk Kutsal Kurbanı Mesih'in kutsal Kilisesi ile birlikte sunabilir. Bu, Our Lady of Walsingham Katolik Kilisesi'nin Galveston-Houston Piskoposluğunun bir bucak olarak dikildiği gündü ve Fr. Moore ve Fr. Ramsey, Piskopos Morkovsky tarafından eş papaz olarak atandı. Bu vesileyle, Pederler Moore ve Ramsey, cemaatçileri tarafından, şimdi yeni kilisede minberin önüne monte edilmiş olan Walsinghamlı Meryem Ana'nın küçük bir görüntüsüyle sunuldu.

Cemaat başka bir hamle yaptı ve mevcut kilisenin sadece bir mil güneyinde, Duchesne Akademisi'nin küçük bir şapelinde toplanmaya başladı. 1985 yılına kadar Fr. Ramsey'den piskoposluk tarafından Houston şehir merkezindeki St. Nicholas Katolik Kilisesi'nin papazı olması istenmişti, bu yüzden Fr. Moore, bu zamana kadar birkaç düzine aileye ulaşan cemaatin papazı olarak kaldı. 1987 yılının Mayıs ayında, Anglikan Kullanımındaki ilk Deacon ve OLW'nin ilk Deacon'u Deacon James Barnett olarak atandı. Gelecek yıl, ilk rahiplik mesleği olan Fr. Wayne Flagg, ayrıca 24 Eylül 1988'de Walsingham Our Lady of Walsingham Bayramı'nda görevlendirildi. Böylece OLW'nin yolu sadece Galveston-Houston Katolik Kilisesi'ne aşılanmadı, aynı zamanda Kilise için de çok verimli oldu. (Ayrıca, Jonathan More', şu anda Roma'daki rahiplik mesleğini takip ediyor. Kardinal DiNardo tarafından Kuzey Amerika Koleji'nde okumak için seçilen bir ilahiyat öğrencisiydi ve Haziran 2017'de atanacak. Deacon John Denson, uzun zamandır cemaatçiydi. Cemaatimize bağlı ve Galveston-Houston Başpiskoposluğuna hizmet eden bir deacon olarak atandı.Vefatına kadar sadakatle ikinci deacon'umuz olarak hizmet etti.Parishioner Mark Baker, ordinariate oluşum programını tamamladı ve Temmuz 2014'te daimi bir deacon olarak atandı. )

Duchesne kilisesi, Our Lady of Walsingham'ın orada buluşmaya başlamasından yaklaşık dört buçuk yıl sonra Chimney Rock Yolu'nu genişletmek için yıkıldı, bu yüzden cemaat, Bingle Yolu'nun hemen batısındaki bir depoya taşındı. Katy Freeway dört buçuk yıl daha. Bu, Kutsal Anne'nin büyük bir mucize gerçekleştirdiği Mayıs 1992'ye kadar evde olacaktı - topluluk inançla adım atıp arazi satın alabildi ve bugün St. Jude Hall olan kalıcı bir kilise inşa edebildi. Yaklaşık 80 kişilik küçük bir kiliseydi. Sonraki on bir yıl boyunca, tüm bucak ve tüm faaliyetleri bu küçük binaya sığdı.

Ayin haftada bir, Pazar günleri saat 10:00'daydı, tek istisna ara sıra önemli bayram veya kutsal gündü. Birkaç yıl sonra, Pazar günü iki Ayin yapıldı, ardından Cumartesi günü bir Nöbet Ayini yapıldı, ardından günlük Ayinler eklendi. Cemaatçiler evde eğitim görenler için programlar kurdular, diğerleri hapishane bakanlığı ve AIDS bakanlığında çalıştı ve diğerleri cemaatin hasta ve muhtaçlarına baktı. Ziyaretçiler, bu kadar küçük bir cemaatin bu kadar çok sevmesine, bu kadar çok paylaşımda bulunmasına ve bu kadar çok dua etmesine şaşırdı. 1992 yılında Fr. Moore izin aldı ve Fr. Bruce Noble sorumlu rahip olarak görev yaptı. Fr. Moore, 1996'da papaz olarak geri döndü. 1998'de, Bayan Kay Laro, Ayinden sonra Deacon Barnett'e yaklaştı ve basitçe "Bu kiliseye ne kadar borcunuz var?" diye sordu. Cemaat borçlarını ve faturalarını bağışlarla, kuruşlarla ve tombalayla ödüyordu, ama burada eski kilisenin borcunu ödemek için büyük bir hediye vermek için öne çıkan biri vardı. Bir yıl sonra, Aralık 1999'da, aynı bayan Fr. Moore, cemaate bir milyon dolar verdiğini ve bunun da ciddi inşaat planlarının başlamasını mümkün kıldığını söyledi. Güzel yeni binayı mümkün kılan diğer birçok cömert bağışçı tarafından irili ufaklı daha birçok hediye gelecekti.

Fr. Moore, Kasım 2006'da papaz olarak emekli oldu, bu sırada Fr. Bruce Noble ağı korumak için tekrar geri döndü. Fr. Noble, Başpiskoposluk tarafından Fr. Texas Tıp Merkezi'ndeki Katolik Din Görevlileri Kolordusuna geri dönmek için gerekliydi. James Ramsey aramayı yanıtladı ve bir kez daha papazımız olarak geri döndü. Bu üç rahibin her biri, iki ayrı durumda Our Lady of Walsingham Katolik Kilisesi olarak hizmet etti. Artan alan ihtiyaçlarımızla birlikte yeni ofisler, St. Jude Hall'un yenilenmesi, yeni bir sınıf binası ve yeni bir açık hava Mabedi için planlar yapıldı. Bu güzel yapılar, 2011 yılının Mayıs ayında Kardinal DiNardo tarafından adandı.

Kasım 2009'da Papa XVI. Anglicanorum coetibus, Vatikan ile kurumsal yeniden birleşme arayan Piskoposlukçulara ve Anglikanlara yanıtı, yanlarında Anglikan miraslarını getirmelerine izin vererek, ayinimiz ve geleneklerimiz için kalıcı bir yer sağlıyor.

1 Ocak 2012 tarihinde, Tanrı'nın Annesi Meryem'in Ciddiyetinde, tarafından tanımlanan yapı Anglicanorum coetibus Amerika Birleşik Devletleri'nde gerçek oldu. Aziz Peter Başkanı Kişisel Ordinariate Rev. Msgr ile dikildi. Jeffrey Neil Steenson bizim sıradanımız ve bizim kilisemiz de ordinariate'nin başlıca kilisesi. Ordinariate'in birinci sınıf seminerleri ve gelecekteki rahipleri için formasyon programı, Houston'daki St. Mary's Seminary'de uzun mesafe teknolojisi ile başladı ve Temmuz 2012'de Fr. Charles Hough IV, Katolik rahip olarak atandı ve Walsingham Our Lady of rektörü olarak atandı.

2 Şubat 2016'da ilk piskoposumuz Steven J. Lopes'in atanmasıyla, Our Lady of Walsingham'ın bölge kilisesi Walsingham Our Lady of Our Lady of Walsingham Katedrali oldu. Piskopos Lopes, sloganı için Latince “Magna Opera Domini” veya İngilizce “Rab'bin eserleri harikadır” ifadesini seçti. Bu sözlerle, yeni piskopos, halkını Efkaristiya cemaatinin doluluğuna çekmekte Tanrı'nın lütfuna duyduğu hayranlığı ifade ediyor.

1984 yılının Nisan ayında, Our Lady of Walsingham Katolik Kilisesi'nin böyle bir ilahi takdir anıtı ve Our Lady'nin sadık koruması olacağını hiç kimse öngöremezdi. Ancak Tanrı'ya sunduğumuz gerçek şükran tuğla veya taşta değildir. Üst odadaki ilk Ayinden beri Katoliklerin her zaman yaptığı gibi, O'na ilk önce teşekkür ediyoruz: Oğlu'nun her gün sunak üzerinde sevgi dolu ve sadık sunumuyla. Ve şu anki standartlara göre hala küçük olan bu cemaat, pek çok yönden lütfu o sunaktan taşıdı - birbirimize olan sevgimizde, hasta, dul ve yetimler için iyi işlerde, ölüleri gömerek, açları doyurarak. , mağdurlara danışmanlık ve diğer her türlü bedensel ve ruhsal iyi iş.

Tanrı'nın Annesi, Walsingham'lı Meryem Ana'ya hararetle dua edelim: Bizi, çocuklarını, Oğlunu memnun eden her işi yapmayı bize öğretmeye devam etsin ve bizi bu dünyevi litürjiden göksel olana bir araya getirsin. , bizi kurtaran Üçlü Birlik'i sonsuza dek övüyoruz.


Walsingham'lı Leydimiz

Biz Amerikan Katolikleri, İngiltere'nin “Ana Vatanı”nı tamamen Protestan olarak görme eğilimindeyiz. Kendi sömürge tarihimiz göz önüne alındığında, bu anlaşılabilir bir yanlış anlamadır. Toplu olarak Protestan “Reformasyon” olarak bilinen 15. yüzyılın korkunç olaylarından önce, batıdaki tüm eski Roma İmparatorluğu, Katolik Hıristiyan, Roma'daki Kutsal Baba'nın yetkisi altında. Doğru, Henry VIII, kendisine Aragonlu Catherine'den boşanma hakkı vermediği için Papa VII. (Protestan tarihçi Raphael Holisend, sayıyı 72.000 olarak koyar!) Fakat göreceğimiz gibi, eski din İngiliz sahnesinden hiçbir zaman tamamen kaybolmadı.

Dinimizin ilk günlerinden beri Katolikler, Hıristiyanlığın başladığı kutsal yerleri ziyaret etmeyi özlemişlerdir. Sonra, Roma Emrin merkezi haline geldiğinde, Katolikliğin kalbine hacca gitmek istediler. O zamanlarda seyahat etmek sıradan bir hacı için zordu. Kiliseler ve manastırlar kutsal rahiplerin, hatta şehitlerin mezar yerleri haline geldikçe, İngiltere gibi uzak ülkelerdeki inananlar evlerine daha yakın olan bu yerlere hac ziyaretleri yapmaya başladı. Hepimiz Chaucer'ın Canterbury masalları (1387-1400), Canterbury Başpiskoposu St. Thomas a Becket'in mezarına giden hacıların hikayelerini anlatan, 1170 yılında kralın ajanları tarafından Ayin sırasında şehit edildi.

Daha az bilinen, ancak eşit derecede önemli bir İngiliz tapınağı, Walsingham'lı Meryem Ana'nınkidir. Bu türbenin ilk anlatımı, 1400'lerin sonlarında Richard Pynson tarafından yayınlanan bir baladda görülür. Hikaye, 1061 yılında, Günah Çıkartıcı Aziz Edward'ın saltanatı sırasında, Our Lady, Londra'nın kuzeydoğusunda ve Kuzey Denizi yakınında Norfolk bölgesinde zengin bir genç dul olan Richeldis de Faverches'e bir rüyada göründü. Richeldis, Meryem Ana'yı özel bir şekilde onurlandırma arzusunda rehberlik etmesi için dua etmişti ve rüyayı duasının yanıtı olarak gördü. Kutsal Leydimiz onu ruhuyla Nasıra'ya götürdü ve ona Müjde'nin ve dolayısıyla Enkarnasyonun bir anıtı olarak Walsingham'daki Kutsal Ev'in bir kopyasını inşa etmesini söyledi, böylece “yardımını isteyen herkes orada yardım bulacak”.

Richeldis'e açıkça Kutsal Ev'in boyutları Meryem Ana tarafından verildi. İkilemi, onu mülkünde nereye koyacağıydı. Rehberlik etmesi için dua etti ve ertesi sabah Kutsal Ev'in tam boyutlarında iki kuru zemin alanı buldu. İki kuyuya en yakın olanı seçti ve çalışmaya başladı. Ne kadar denerlerse denesinler, işçiler küçük Kutsal Ev'in ahşap duvarlarını sığdıramadılar. Richeldis bir kez daha rehberlik için dua etti. Ertesi sabah uyandığında evin mucizevi bir şekilde ikinci alana taşındığını gördü - yaklaşık iki yüz metre ötede - ve yerel işçilerden herhangi birinin başarabileceğinden çok daha sağlam bir şekilde inşa edilmiş! Pynson'ın baladında, Kutsal Evi ziyaret eden tüm inananlar için pek çok mucizenin "söylenemeyecek kadar çok" olduğunu iddia ediyor.

1145'te Richeldis'in oğlu Geoffrey de Faverches, ikinci Haçlı Seferi'ne gitmeye hazırlanıyordu. Bunu yapmadan önce, Kutsal Ev'i ve araziyi, All Saints bucak Kilisesi ile birlikte papazı Edwin'e vasiyet etti. Augustinian Topları, türbenin işlerinin yürütülmesine yardımcı olmak için Edwin tarafından getirildi. Augustinains'in devraldığı zaman, Walsingham'ın İngiliz sadıkları ile popüler bir hac yeri haline geldiğine inanılıyor. Yaklaşık 1150'de Toplar bir manastır inşa etti ve yerel halka ve ziyaret eden hacılara hizmet etti. Tapınağın popülaritesi açıkça arttı çünkü iki yüz yıl sonra çok daha büyük bir manastır diktiklerini biliyoruz. 250 fit uzunluğunda, seksen fit genişliğinde ve İngiltere'nin başka bir yerinden deniz yoluyla getirilen taştan yapılmış çok etkileyici bir kompleks olmalı. Merkezi kulenin dört yaldızlı kulesi vardı. Manastır kilisesine ek olarak, Aziz Peter'in parmağının bir kalıntısının tutulduğu St. Laurence için küçük bir şapel vardı. Bu sonuncu büyüleyici gerçeği - tüm insanlar arasında - 1514'te Walsingham'a hac için gelen Erasmus'tan biliyoruz. Erasmus, tapınaktan o kadar etkilendi ki, bugün hala kullanılmakta olan bir hacı duasını besteledi.

Tapınağa artan hacı sayısı nedeniyle, on dördüncü yüzyılın ortalarında, Meryem Ana Şapeli orijinal Kutsal Evi kaplamak ve korumak için inşa edildi. O zamanlar “Novum Opus” veya “Yeni Çalışma” olarak anılırdı. Aynı zamanda, sunağın yanındaki Kutsal Ev'e Meryem Ana'nın bir heykeli getirildi. Walsingham Meryem Ana'nın bu görüntüsünün görünüşünün ne olduğunu sadece tahmin edebiliriz. Erasmus buna "küçük bir görüntü, ne boyut, ne malzeme ne de uygulama açısından dikkat çekici" … "sunağın sağ tarafında karanlıkta" diyordu. John Snoring, çok fazla para harcadığı için diğer kanunlarla başını belaya sokan bu fon harcamasından sorumluydu. Bu sebeple görevden alındı. It sad today that the only part of the Priory remaining is the magnificent East Window so whether the good Prior overspent or not, we must thank him for giving us this hint of the magnificence of the destroyed shrine. The fate of the Holy House, the relics and the statue we shall discover shortly.

As pilgrim shrines gained in importance, it was common for smaller chapels, shrines and stone crosses to mark the pilgrims’ way to their goal. Of course, the faithful came on foot, their journey lasting many months, sometimes years so these markers encouraged them to continue on their way. So was built the Slipper Chapel in the mid to late 1300’s. This lovely little Gothic-style (also called “perpendicular”) chapel is just a little larger than dimensions of the Holy House — 28’6” x 12’5”. It marks the last stop on the way to Walsingham being exactly one mile from the priory. Most historians believe that it is called the Slipper Chapel from the habit of the pilgrims removing their shoes at this stop and walking the last mile barefoot. It could also come from the Old English word “slype” meaning “something in between” as it was between Walsingham and the outside world. The Slipper Chapel is dedicated to St. Catherine of Alexandria , patroness of pilgrims. Interestingly, the chapel was oriented so that on her feast day, November 25th, the sun rises directly behind the altar. Another interesting fact is that there is a chapel of St. Catherine one mile outside Nazareth which was maintained by the Knights of St. Catherine. No wonder Walsingham is called “England ’s Nazareth ”!

In the year 1226 news of the miraculous happenings at Walsingham reached royal ears in London, Henry III visited the shrine and granted the Canons the right to hold a weekly market and an annual fair. This Henry visited Walsingham thirteen times, and became a patron, giving many valuable gifts over the years including a gold crown for the image of Our Lady in the Chapel. The village of Walsingham grew around the success of the shrine as hostelries, eating houses and other business establishments catering to visitors sprang up. Indeed, the population of the village was at its height during the heyday of the medieval pilgrimages. A second religious order, the Franciscans, was given permission by Pope and King to erect a friary nearby in 1347, adding to the religious atmosphere of the little town.

Several English kings were devotees of the Shrine of Our Lady of Walsingham. Henry III’s son, Edward I, credited Our Lady with saving his life as a youth. He was playing chess in a vaulted room, when for no apparent reason, he felt the urge to get up from his seat. Seconds later a large stone fell from the roof and landed on the very spot where he had been sitting. Henry VII was a patron and credited Our Lady with his victory in the Battle of Stoke in 1487. We may be astounded to learn that Henry VIII made a pilgrimage to the shrine in 1511 to give thanks for the birth of a son, Prince Henry. He gave several valuable gifts and when he noticed that the windows of Our Lady’s Chapel were unglazed, he gave the money needed to complete that work. There was no hint at this happy time of the impending disaster.

Storm Clouds Gather

Henry VIII was the second son of his father, Henry VII. His older brother, Arthur, as Prince of Wales, would succeed to the throne. Arthur, however, was a sickly young boy. Arthur had been betrothed to the fourth daughter of King Ferdinand of Spain, Catherine, at the age of twelve. They were married when Arthur was fourteen, and he died soon after. As with most marriages of the European royal houses, this was an arranged one, and because of Arthur’s ill health, it had never been consummated. Henry ascended the throne in 1509 and expressed his wish to marry his brother’s widow, Catherine. Canon law required a papal dispensation for this marriage to take place, and since there was no obvious impediment, it was granted. They were married in June of 1509.

Henry and Catherine had five children, only one of whom, Mary, survived infancy. Catherine was seven years older than Henry, and he was beginning to chafe for a male heir to the throne. Additionally, he was not exactly what we would call today a faithful husband. He had fathered at least one child by one of the ladies of the court, and now he had his eye on one Anne Boelyn, a handmaid to the queen. Suddenly getting”pangs of conscience”about marrying his brother’s widow, he petitioned the Pope to have his marriage declared null so that he could marry Anne. The Pope refused, naturally, several times. What is ironic here is that Henry was a great favorite of the Holy Father. He had written a book, Assertio Septem Sacramentorum , against the errors of Luther defending the seven Sacraments, the Mass and the Papacy itself! For this he was given the title “Defender of the Faith”, which the English monarchs claim to this day.

Henry was a man of great appetites. Besides his lust, his avarice got the better of him. If he broke away from Rome and declared himself the head of the Catholic Church in England , he would have access to the property and treasuries of all the churches and monasteries in the country. His co-conspirator in all these proceedings was one Thomas Cranmer, who was appointed to the recently-vacated position of Archbishop of Canterbury. The chronology reads like a modern TV soap opera. Suffice it to say that Henry married the pregnant Anne before Cranmer defied the Pope and granted him a divorce from Catherine, thus being married to two women at once!

Unfortunately for Anne, she did not produce a male heir, only a daughter (who would become Elizabeth I, as ruthless a Catholic-killer as her father). When Catherine died in 1536, she was mourned by all of England . She had been banished from the court and was not allowed to see her only child the last years of her life. Anne rejoiced, for now she said she was truly a queen. Little did she know, that less than three months after Catherine’s death, she would die upon the scaffold, accused of treason, adultery, and incest! 1 The break from Rome was final by this time, and the busy Henry now had a Church to form and a new wife to find! How appropriate Cobbett’s observation that “the thing called the Reformation was engendered in lust and brought forth in hypocrisy and perfidy”.

As the supreme head of the new Church of England, Henry, with the co-operation of the evil Cranmer, required all Roman Catholic religious to sign an Act of Supremacy acknowledging his new role and renouncing the supremacy of the Pope. This new position — a boon to the coffers of the throne — made the king the actual owner of all the properties and treasuries of the formerly Roman Catholic churches, convents, priories and monasteries. Much to their discredit, the Priors and Canons of Walsingham were among the first in England to sign the oath of loyalty to the king on September 18, 1534. Not all succumbed, though, for Nicholas Mileham, sub-prior of the monastery and George Guiseborough, a layman, were hanged, drawn and quartered on May 30, 1537 for protesting the changes taking place at the Priory. The field where they died, overlooking the village of Walsingham, is still known today as the Martyrs’ Field.

The next step in Henry’s evil plan was the supression of religious houses. Walsingham, being of secondary importance escaped the first round, but the time for its dissolution came in July of 1538. The shrine was closed and the beloved statue was taken away to

London to suffer the fate of thousands of other statues and images in Reformation England: She was burned at Chelsea in the presence of Cromwell in September of 1538. In August of that same year, the priory was handed over to the King’s Commissioners, and after looting it of all its wealth, the Holy House of Richeldis was burned to the ground. At its dissolution, the Priory was sold to Sir Thomas Sidney. Some years later, in 1578, Queen Elizabeth visited Walsingham accompanied by Sir Philip Howard. Ironically, Sir Philip ended his life in 1595 in the Tower of London , a martyr for his Faith. It is he who is believed to be the author of the Walsingham Lament , based on the experience of his visit to the ruined priory years before. Here are the final two verses of this eleven verse lament:

Weep, weep, O Walsingham
whose days are nights,
blessings turned to blasphemies,
Holy deeds to despites.
Sin is where Our Lady sat,
Heaven turned is to hell,
Satan sits where Our Lord did sway,
Walsingham, oh farewell!

Together, Henry and Cranmerwere responsible for the death of thousands of Catholics and Protestants alike, most of their victims done in in very gruesome ways. In addition to the bloodshed, Henry usurped the powers granted to Parliament and emasculated the great tradition of English law begun with the enacting of the Magna Carta. It can truthfully be said that the English Reformation was enforced upon the common people by a campaign of terror. His confiscation of private property and enactment of Poor Laws made England a nation of paupers. It has been claimed that on his deathbed in 1547, Henry had a vision of monks and priests coming to accompany his soul to hell!

Cranmer, as we know, got his just desserts in the reign of Mary, Henry’s oldest (and only legitimate) child, daughter of the good Queen Catherine. Mary had remained staunchly Catholic through all the upheaval and bloodshed of her father’s new religion. When he was convicted of treason and sentenced to the stake, Cranmer recanted his religion, but refused to repeat it on the day of his execution. As the flames grew higher, he thrust the paper on which he had signed his confession into the fire. Mary has undeservedly been given the title “Bloody Mary” by history. However, her dispatching of this evil creature is to her everlasting credit. Alas, Mary’s time as queen — and England ’s return to the Catholic faith as its official religion — was but a brief six years. Her many sorrows and her weak physical constitution contributed to her early death at the age of forty-two. Although her half-sister, Elizabeth, was nominally a Catholic during Mary’s reign, the Pope refused to acknowledge her legitimacy. Besides, she was truly a Protestant at heart having been raised in an atmosphere of hate for the Catholic religion.

When Queen Elizabeth visited the village of Walsingham , it held only three Catholic families. It was dangerous to claim the old Faith during these years. Since the village had virtually lost its reason for being with the shrine gone and all the commerce attached to it lost, Walsingham once again became a sleepy little backwater. The Priory remained in private hands being sold every few years to new owners. In 1756, the Lee Warner family purchased the property, and it remains in that family’s hands today. The fate of the Slipper Chapel is a happier one. By God’s grace, it escaped the destruction that so many of the Catholic churches and chapels suffered. Our Lord and Our Lady must have had something special in mind for this beautiful little building, for its story is sad and happy at the same time.

The Catholic Faith hadto go underground during the next succeeding centuries. It continued to be held here and there by this family and that, but always discreetly. Although the little Slipper Chapel over the next three centuries deteriorated, being used as a barn, a residence and a cow shed, it remained standing, and reports of Catholics stopping by to pray in front of it can be traced back to at least 1800, and possibly earlier. We skip to the year 1829 when the Act of Emancipation was enacted, lifting all restrictions against Roman Catholics in England . The Act allowed Catholics to worship openly and even to participate in the political life of the country.

The Oxford Movement

In the 1830’s several Anglican priests of Oxford University urged a return to the theological and liturgical roots of the English Catholic Church. They held that the “three branches” of Catholicism — Roman, English and Orthodox — could all claim apostolic succession. Over the next decade, these priests — John Henry Newman is the most famous of them — wrote a series of tracts and preached sermons which became more and more sympathetic to the Roman Catholic Church. When the Bishop of Oxford put an end to their activities, several hundred Anglican priests, Newman among them, converted to Roman Catholicism. Within the Anglican Church, the Oxford movement brought back the wearing of vestments, the use of incense, confessions, the Rosary, candles and a more elaborate ritual in the worship services. These Anglicans called themselves “Anglo-Catholics” and thought of themselves as a middle way between Roman Catholicism and Protestantism.

Just as Walsingham Shrine began with a wealthy young widow, so does the restoration of Catholic worship there begin with a wealthy young single woman, Miss Charlotte Pearson Boyd, born about the time the Oxford movement was just getting started — in 1837. At the tender age of thirteen, Charlotte was so moved by the ruins of Glastonbury Abbey, that she made mention of it to an Anglican clergyman who wanted to restore religious life in the Church of England. His advice to her was to make the restoration of the desolated shrines her life work. She took him seriously, and in addition to her other philanthropical projects, such as founding orphanages for homeless children, purchased the little Slipper Chapel from the Lee Warner family. Her intention was to purchase all of the property of the former Shrine, but the family would not sell it to her. She most desperately wanted to restore Benedictine religious life to the Anglican Catholic Church. Charlotte was successful in most of her ventures, but this dream of hers was never realized.

Charlotte had a very close relationship with several Anglican priests, who were her chaplains, both personally and at her numerous orphanages. Two of them, Reginald Camm and Henry Worth became interested in Roman Catholic worship during their travels in Europe , particularly at the monastery of Maredsous in Belgium. Camm remained there, converted to Catholicism, and became Dom Bede Camm, O. S. B. and encouraged Charlotte to visit. As she traveled Europe witnessing Gerçek Catholic worship, her heart and mind told her that her true home was the Roma Catholic Church, not the false English hybrid that had been her lifelong association. In 1894, at the age of fifty-seven, Charlotte became a Catholic. It seems that it was the continuity of worship all over Europe that convinced Charlotte that the Roman Church was the one of true apostolic succession.

Her happy decision caused some problems for her at home, however. Several of her orphanages were staffed by Anglican sisters, and a number of the buildings she purchased had been given over to the English Church. Charlotte’s own brother was an Anglican priest so naturally, she faced hostility from her family and her Anglican friends. Much to her credit and in her diplomatic and convincing way, she brought the Sisters into the Catholic Faith. Fortunately for the Catholic side, she completed negotiations for the Slipper Chapel after she had embraced the Faith so there was never a question of ownership or what kind of worship would take place there. For some reason, though, Charlotte was never able to convince the local bishop to allow Catholic Mass in the Chapel, even after she had had it restored at her own expense.

In 1897, Fr. George Wrigglesworth, rector at the nearby town of King’s Lynn , and Fr. Philip Fletcher, Master of the Guild of Our Lady of Ransom, built a Shrine Chapel of the Holy House of Nazareth in their new church of the Annunciation with the clear intention to revive pilgrimage in honor of Our Lady of Walsingham. A new statue was commissioned and installed in the Shrine. The modern-day pligrimage began that year when a group of about fifty Catholics processed from the Church to the recently restored Slipper Chapel, singing and praying as they went. One of the pilgrims was the indomitable Charlotte Boyd. Sadly, she did not live to see the second renovation of the little chapel and the first Mass celebrated there in almost 400 years when the Slipper Chapel was given the designation of the official shrine of Our Lady in England in 1934. Charlotte died in 1906 at her orphanage in Kilburn, cared for by the Catholic sisters there.

Coincidentally, probably because of the renewed interest of Catholics and the movement to traditional devotionals as an outgrowth of the Oxford movement, the local Anglican vicar, Alfred Hope Patten, placed a statue of Our Lady of Walsingham in his church and began encouraging pilgrimages and devotion to her in 1921. Ten years later, the Anglicans built a new shrine and Holy House replica, and in 1938, an elaborate shrine church was built around the Holy House. Both Shrines began to attract more and more pilgrims as the years passed.

In the mid-1930’s, Charlotte Boyd’s dream was finally realized when Fr. Bruno Scott James, a convert from Anglicanism, was appointed Priest-Custodian of the Catholic shrine.Fr. James was a dynamic, independent priest, and under his custodianship, pilgrimages to the Shrine increased by vast numbers. Fifty-thousand Catholic pilgrims paid homage to Our Lady in 1938. Unfortunately, the war years brought a temporary end to pilgrimages to Walsingham. Because of its proximity to the North Sea , Walsingham became part of a restricted zone. In fact, the first Mass since the “Reformation” was offered at the site of the original Priory high altar for American servicemen stationed in East Anglia in 1944.

After the War, pilgrimages resumed and became more popular than before. The numbers of pilgrims increased to the point that a new chapel had to be built. Individual groups can number as many as 10,000 at a time today. Of course, all new structures are built according to Novus Ordo requirements. For example the chapel built in 1973 is an open-sided structure resembling a shed with a free-standing granite altar. Some traditions remain, however, The Slipper Chapel still harks back to medieval times and was given a beautiful new statue of Our Lady of Walsingham in 1954.

It was hoped that Pope John Paul II would visit Walsingham during his trip to England in 1982. Although this did not happen, the statue of Our Lady was brought to Wembly stadium in London for the Holy Father to venerate at his Mass there. She had an uncermonius trip in the “boot” (trunk) of the local priest’s car, this time, not to be burned as in 1538, but to be venerated.

Sadly — in the eyes of Traditionalists — in recent years the ecumenism craze has hit Walsingham as it has the rest of the Novus Ordo Church . It is not uncommon for the priest of the Catholic Shrine to preach at the Anglican Shrine, and vice-versa. For example, in 1980, 10,000 Catholics accompanied Cardinal Hume and his bishops to Walsingham. After venerating Our Lady at the Slipper Chapel, they processed to the Anglican Shrine to pray for Christian unity. That same year, 15,000 Anglican pilgrims, led by the Archbishop of Canterbury,visited the Slipper Chapel to light a candle and make the same prayer. It seems that the only unity they are interested in today is “Let’s all get along and love one another. After all, we’re not o far apart!”.

Today, even the open-air chapel cannot hold the crowds. A new one was built in 1980 in the simple Anglo-Saxon style, accommodating seven hundred worshipers. Once again, Walsingham is the official Shrine of Our lady in England , marking that country as the “Dowry of Our Lady”, a title given her in early medieval times recalling Richard Pynson’s fifteenth century Ballad of Walsingham . The final verse of this ballad goes as follows:

O gracious Lady glory of Jerusalem
Cypress of Sion and joy of Israel
Rose of Jericho and star of Bethlehem
O glorious Lady our asking not repel
In mercy all women ever thou dost excel
Therefore blessed Lady grant thou thy great grace
To all that thee devoutly visit this place. Amen.

Author’s note: In researching the topic of this article, several books and pamphlets were obtained from the Roman Catholic Shrine of Our Lady of Walsingham in England . Without exception, all glossed over the terrible happenings during the reign of Henry VIII and Elizabeth I, referring only to the “Dissolution” as a somewhat unfortunate historical event. No doubt this attitude reflects the current “ecumenical” attitude of getting along because it’s nicer ! Other, older works, had to be consulted for the more vivid descriptions of the occurrances of the “Reformation” in England. Let us pray that the prayers for Christian unity bring English “Anglo-Catholics” back into the fold of the One, True Church .

1 Although Anne was accused and convicted of adultery with four men of the court and incest with her brother, these charges were trumped up by Henry and Cranmer so that she could be accused of treason and executed, for already Henry had his eye on one Jane Seymour as his next wife. Indeed Henry and Jane were married the day after Anne died.

There is some evidence that Anne was actually Henry’s daughter, being the offspring of one Lady Elizabeth Boelyn, with whom it was known that Henry had an illicit liason. This is mentioned in Dr. Bayley’s Life of Bishop Fisher and Sanders’ Anglican Schism . Or, see Cobbett’s A History of the Protestant Reformation in England and Ireland . Henry was confronted with this by Lady Elizabeth before his marriage to Anne, and he is quoted as saying that he would marry her regardless.


Packed with pilgrims

The entire medieval village was dominated by ecclesiastical buildings and fine medieval timber-framed jetted buildings — still visible today — that provided hostelries and shops serving the pilgrims who poured into the village. Walsingham’s highly unusual grid pattern of streets is a direct result of this, an early example of a planning system, for a village catering principally for visitors. Around 1252 a charter was granted to hold a weekly market and an annual fair.

By the fourteenth century, so many pilgrims were visiting the shrine that the priory was enlarged and the little wooden holy house was encased in a larger stone chapel. Only the vast East Window of the priory remains to give us some idea of its scale and magnificence.


Walsingham, England (1061)

Özet

In 1061, Our Lady appeared to Richeldis de Faverches, a Catholic English noblewoman in the village of Walsingham in Norfolk, England.

Our Lady of Walsingham presented her with the plans of the Holy House of the Holy Family in Nazareth and asked that she build the house as a shrine and place of pilgrimage.

The chapel was founded by Richeldis, the mother of Geoffrey of Favraches as confirmed by the earliest deeds.

According to the text of the Pynson Ballad (c 1485), Richeldis de Faverches prayed that she might perform special deed as a gift to honor Our Lady. The Virgin Mary answered her prayer and led her in spirit to Nazareth, showing her the location where the Annunciation had occurred. Our Lady requested that a a replica house be built in Walsingham to serve as a memory of the Annunciation for all time.

This Holy House was built and a religious community took charge of the foundation. With papal approval, the Augustinian Canons built a Priory (c 1150). .

Geoffrey son of Richeldis gifted 'to God and St. Mary and to Edwy his clerk the chapel of our Lady' with the intention that Edwy should found a priory. These gifts were, shortly afterwards, confirmed to the Austin Canons of Walsingham by Robert de Brucurt and Roger, earl of Clare.

Our Lady of Walsingham had not only become one of the great pilgrimage sites of England along with Canterbury and Glastonbury, and but also in all of Europe as it became third most popular site behind Rome and Compostella, Spain.

The suppression of the devotion to Our Lady of Walsingham began as evidenced by the writing of Protestant bishop Latimer wrote of the image of Mary saying that "She hath been the Devil's instrument, I fear, to bring many to eternal fire now she herself with her older sister of Walsingham, her younger sister of Ipswich, and their two sisters of Doncaster and Penrhys will make a jolly muster in Smithfield. They would not be all day in burning".

The Reformation caused the Priory property to be handed over to the King&rsquos Commissioners and the statue of Our Lady of Walsingham was taken to London and burnt. The original shrine has no remnants, but its site features the marker noting &ldquoThe Abbey Grounds&rdquo in the village.

King Henry VIII approved the burning of the image of Our Lady of Walsingham: "It was the month of July, the images of Our Lady of Walsingham and Ipswich were brought up to London with all the jewels that hung around them, at the King's commandment, and divers other images, both in England and Wales, that were used for common pilgrimage. and they were burnt at Chelsea by my Lord Privy Seal".

After the destruction of the Shrine, Walsingham no longer was a place of public pilgrimage. All devotion was done in secret until after the Catholic Emancipation when public expressions of faith were once again allowed.

Charlotte Pearson Boyd purchased the 14th century Slipper Chapel, the last of the wayside chapels en-route to Walsingham, and restored it for Catholic use.

Pope Leo XIII by rescript re-established the Slipper Chapel as a Roman Catholic shrine, now known as the National Shrine of Our Lady of Walsingham. The Holy House had been rebuilt at the Church of the Annunciation at King's Lynn.

Aug 20, 1897

The Guild of Our Lady of Ransom, brought the first public pilgrimage to Walsingham. Visitors to the Slipper Chapel increased in number, and after some time, the devotion and the number of pilgrimages increased.

Aug 19, 1934

Cardinal Bourne and Bishop Lawrence Youens led the Bishops of England and Wales, together with 10,000 pilgrims to the Slipper Chapel. At this pilgrimage, the Slipper Chapel was declared to be the National Shrine of Our Lady for Roman Catholics in England.

May 17, 1945

American Forces organixeed the first Mass in the Priory grounds since the Reformation. During the war, Walsingham was a restricted zone and closed to visitors, but many service men and women showed interest in the Shrine.

The First Cross Carrying Pilgrimage for Peace, Penance and Prayer in began a tradition that continue today. Pilgrims still walk to the Shrine during Holy Week

The Marist Fathers took over the care of the shrine and, together with the Marist Sisters, are organize the the ministry to the pilgrims.

During Pope John Paul II's visit, the Slipper Chapel Statue was taken to Wembley Stadium and was carried around the stadium prior to the Papal Mass preceeded by The Director of the Roman Catholic Shrine and the Administrator of the Anglican Shrine. The Popeasked that the statue be placed on the altar for the Mass.

John Paul II decreed that the feast of Our Lady of Walsingham, patroness of England, and in modern times patroness of all English-speaking peoples, would be celebrated on September 24th in England. It is a solemnity for all parishes in any part of the world named for Our Lady under this title.

Our Lady of Walsingham was formerly celebrated on March 25th, "Lady Day" (Feast of the Annunciation), but for ecumenical reasons was moved to September 24th. (September 24 in England had been the feast of Our Lady of Ransom.)

The feast of Our Lady of Walsingham was celebrated for the first time on the new date in 2001.

The famous statue of Our Lady of Walsingham depicts Mary as seated, as a dignified queen wearing a simple Saxon-style crown and carrying the Christ-child seated upright on her lap.


Mary requested that Richeldis build a replica of the house of Nazareth in Walsingham. To Richeldis, Our Lady said: "Do all this unto my special praise and honor. And all who are in any way distressed or in need, let them seek me here in that little house you have made at Walsingham. To all that seek me there shall be given succor. And there at Walsingham in this little house shall be held in remembrance the great joy of my salutation when Saint Gabriel told me I should through humility become the Mother of God's Son."

With papal approval, the Augustinian Canons built a Priory (c 1150).

During Pope John Paul II's visit in 1982, the Slipper Chapel Statue was taken to Wembley Stadium and was carried around the stadium prior to the Papal Mass preceeded by The Director of the Roman Catholic Shrine and the Administrator of the Anglican Shrine. The Pope asked that the statue be placed on the altar for the Mass.

In 2000, John Paul II decreed that the feast of Our Lady of Walsingham would be celebrated on September 24th in England.

In the year 2000, The Holy Father John Paul II decreed that the feast of Our Lady of Walsingham, medieval patroness of England, and in modern times patroness of all English-speaking peoples, is now celebrated on September 24th in England. It is a solemnity for all parishes in any part of the world named for Our Lady under this title.

Our Lady of Walsingham was formerly celebrated on March 25th, "Lady Day" (Feast of the Annunciation), but for ecumenical reasons was moved to September 24th. (September 24 in England had been the feast of Our Lady of Ransom.)

The feast of Our Lady of Walsingham was celebrated for the first time on the new date in 2001.

Our Lady of Walsingham, pray the Lord for us.

Mary conceived without sin, pray the Lord for us.
Mary the Virgin, pray the Lord for us.
Mary, the Mother of God, pray the Lord for us.
Mary, taken up to Heaven, pray the Lord for us.
Mary at Bethlehem, pray for all mothers.
Mary at Nazareth, pray for all families.
Mary at Cana, pray for all married couples.
Mary, who stood by the Cross, pray for all who suffer.
Mary in the Upper Room, pray for all who wait.
Mary, model of womanhood, pray for all women.

Woman of faith, keep us in mind.
Woman of hope, keep us in mind.
Woman of charity, keep us in mind.
Woman of suffering, keep us in mind.
Woman of anxiety, keep us in mind.
Woman of humility, keep us in mind.
Woman of poverty, keep us in mind.
Woman of purity, keep us in mind.
Woman of obedience, keep us in mind.

Woman who wondered, remember us to God.
Woman who listened, remember us to God.
Woman who followed, remember us to God.
Woman who longed for Him, remember us to God.
Woman who loved Him, remember us to God.

Our Lady of Walsingham, pray the Lord for us. (. )

Mother of God, be our mother always.
Mother of the Church, be our mother always.
Mother of the world, be our mother always.
Mother we need, be our mother always.
Mother who went on believing, we thank God for you.
Mother who never lost hope, we thank God for you.
Mother who loved to the end, we thank God for you.

All holy and ever-living God, in giving us Jesus Christ to be our Savior and Brother, you gave us Mary, His Mother, to be our Mother also. Grant, we pray you, that we may be worthy of so great a Brother and so dear a Mother. May we come at last to you the Father of us all through Jesus Christ your Son, who lives and reigns with you and the Holy Spirit for ever and ever.
Amen.

Jesus, Mary and Joseph, I give you my heart and my soul.
Jesus, Mary and Joseph, assist me in my last agony.
Jesus, Mary and Joseph, may I breathe forth my soul in peace with you.


(From the Litany of the late Father Eric Doyle, OFM)
See http://www.walsingham.org.uk/romancatholic

The Roman Catholic National Shrine, Walsingham / The Slipper Chapel
Houghton St Giles,
Walsingham, Norfolk, NR22 6AL


Videoyu izle: วาสนาอาละวาด: แลวคณจะอง!!! ความสำคญของศาลเจาแมทบทม